Õppe- ja huvitöö plaan 2024-2025 IV õppeperiood

AEG, ÜRITUS, VASTUTAJA EESMÄRGID (lähtuvalt aineõppest)VÕISTLUSED, KONKURSID, OLÜMPIAADID, TASEMETÖÖD, KLASSIDE VÄLJASÕIDUDLASTEAED

21.-27. aprill rahatarkuse nädal

E 21  õpilaskogunemine   

E 21 loovtööde esitamise tähtaeg

T 22 eesti keele lõpueksam  

K 23 koduõppepäev ja loovtööde kaitsmine 

Eesmärk  õpilane omandab teadmisi, kuidas teha rahaga tarku valikuid; mõistab vastutust oma rahaasjade korraldamisel; õpib üldisemaid majandusmõisteid: töö, palk, säästmine, kulutamine ja intress. 

Lõiming ja hindamine:  

Matemaatika - rahaühikud 

Eesti keel – uus sõnavara, arutlus- ja kuulamisoskus 

Inimeseõpetus - arutelu: vastutustundlik rahakasutus ja tarbimise põhimõtted 

Ühiskonnaõpetus - majandusmõisted 

Kunstiõpetus - näituse tagasisidestamine 

Ainevaldkonnad: inimeseõpetus, ühiskonnaõpetus, ajalugu, geograafia, muusikaõpetus,  emakeel, matematika 

Õpioskus: seoste loomine, meenutamine, märkamine, planeerimine, arutlemine 

Motivatsiooni toetamine: autonoomsus, enesejuhtimine, teadlikud valikud, seotusvajadus, kompetentsus.  

E 21 9 klassi eesti keele eksamikonsultatsioon

T 22 10.00-13.00 9. klassi lõpueksam eesti keeles

T 22 5. klass teatris “Pal-tänava poisid”

K 23 koduõppepäev 

N 24 “Tähelepanu, Start!” finaalvõistlus Raplas

Tervisenädal

28. aprill – 4. mai

E 28 õpilaskogunemine 

K 30 õpetajate kolleegium

Ainevaldkonnad: inimeseõpetus, ühiskonnaõpetus, ajalugu, geograafia, muusikaõpetus,  emakeel 

Õpioskus: seoste loomine, meenutamine, märkamine, planeerimine, arutlemine 

Motivatsiooni toetamine: autonoomsus, enesejuhtimine, teadlikud valikud, seotusvajadus, kompetentsus. 

T 29 mudilaskoor laulupeo ettelaulmisel

R 2 2. klass õppekäigul Vabaõhumuuseumis

R 2 “Rohejahi” lõpetamine Energia Avastuskeskuses

5.-11. mai  

E 5 õpilaskogunemine

K 7 lõpueksam matemaatikas 

K 7  õpetajate kolleegium

Ainevaldkonnad: inimeseõpetus, ühiskonnaõpetus, ajalugu, geograafia, muusikaõpetus,  emakeel 

Õpioskus: seoste loomine, meenutamine, märkamine, planeerimine, arutlemine 

Motivatsiooni toetamine: autonoomsus, enesejuhtimine, teadlikud valikud, seotusvajadus, kompetentsus.

E 5 matemaatika konsultatsioon 9. klassile

T 6  matemaatika konsultatsioon 9. klassile

K 7 9. klassi lõpueksam matemaatikas

N 8 2. klass Loodusmuuseumis 

N 8 valikaine konsultatsioonid 9. klassile

R 9 valikaine konsultatsioonid 9. klassile

K 7 emadepäeva tähistamine

12.-18. mai 

E 12 õpilaskogunemine

E 12  valikeksam

K 14 õpetajate kolleegium

Ainevaldkonnad:  inimeseõpetus, ühiskonnaõpetus, kodukandilugu, geograafia, emakeel, liikumisõpetus, loodusõpetus, tants.  

Õpioskus: seoste loomine, meenutamine, märkamine, planeerimine, arutlemine. 

Motivatsiooni toetamine: autonoomsus, enesejuhtimine, teadlikud valikud, seotusvajadus, kompetentsus.

E 12 9. klassi  valikeksam  

12 2. klass õppekäigul  

19.-25. mai 

E 19 õpilaskogunemine 

K 21  Salu kool külas 

K 21 õpetajate kolleegium  

N 22 ”VÄLEK” 

R 23  TORE-laager

Eesmärk:  õpilased integreerivad meeskonnatöö- ja liikumistegevusi erinevatesse õppeainetesse.  Õpilased praktiseerivad erinevaid meeskonnatöömeetodeid liikumistegevuste kaudu. Meetodite tõhususe hindamine ja arutelu.  Õpilased planeerivad ja korraldavad liikumistegevusi.  

Lõiming: liikumistegevuste lõimimine igapäevaellu ja õppetöösse. Tegevuste hindamine ja tagasiside andmine. 

Arutlev kool: arutelud ja refleksioonid liikumise tähtsusest tervisele ja õppetööle.  

Ainevaldkonnad:  inimeseõpetus, ühiskonnaõpetus, ajalugu, geograafia, muusikaõpetus,  emakeel 

Õpioskus: seoste loomine, meenutamine, märkamine, planeerimine, arutlemine 

Motivatsiooni toetamine: autonoomsus, enesejuhtimine, teadlikud valikud, seotusvajadus, kompetentsus. 

TORE-laagri eesmärgid: Erinevate koolide meeskondade kogemuste jagamine. Õpilased tutvuvad naaberkoolide- TORE-meeskondadega.  Kogemuste jagamine läbi arutelu.  Õpilased praktiseerivad TORE- programmi koostöö- ja sotsiaalsete oskuste mänge ning viivad ise läbi ühistegevusi laagri programmis. Õpilased planeerivad ja korraldavad TORE-programmi mänge ja liikumistegevusi. 

Lõiming:  Sotsiaalsete oskuste arendamine, lõimimine igapäevaelu suhtlusesse ja õppetöösse. 

E19/T20 II kooliastme sotsiaalvaldkonna katseline e-tasemetöö 

T 20 1. klass Loodusmuuseumis.  

T 20 3. klass Tervisemuuseumis

N 22 ”VÄLEK”

R 23 I kooliastme katseline e-tasemetöö sotsiaalvaldkonnas  

 

26. mai - 1. juuni 

E 26 õpilaskogunemine   

T 27 andmekirjaoskuse koolitus – 

K 28 õppenõukogu 14.30 

R 30 9. klassi lõpukell 

Ainevaldkonnad: inimeseõpetus, ühiskonnaõpetus, ajalugu, geograafia, muusikaõpetus,  emakeel 

Õpioskus: seoste loomine, meenutamine, märkamine, planeerimine, arutlemine 

Motivatsiooni toetamine: autonoomsus, enesejuhtimine, teadlikud valikud, seotusvajadus, kompetentsus. 

K 28 Kirsikeste lõpuaktus 16.00

2.-6. juuni  

E 2 ülekooliline ohuennetuspäev 

T 3 ülekooliline esmaabipäev

K 4 Ruila rattapäev

K 4 14.30 õppenõukogu 

N 5 väljasõitude ja matkade päev 

R 6 kooliaasta pidulik lõpetamine  

Ohuennetuspäeva eesmärgiks on õpetada lapsi ära tundma ja ennetama ohuolukordi ning õigesti  käituma kui peaks  ise või keegi teine sattuma ohuolukorda. Lisaks õpetatakse lapsi andma vajadusel ja oma pädevuse piires esmast abi ja kutsuma abi tekkinud ohuolukordades. 

Esmaabipäeva eesmärgiks on anda lastele ülevaade esmaabi olemusest ja õpetada esmaseid elupäästvaid oskusi. 

Ainevaldkonnad:  inimeseõpetus, ühiskonnaõpetus, ajalugu, geograafia, muusikaõpetus,  emakeel 

Õpioskus: seoste loomine, meenutamine, märkamine, planeerimine, arutlemine 

Motivatsiooni toetamine: autonoomsus, enesejuhtimine, teadlikud valikud, seotusvajadus, kompetentsus 

Lõpuaktuse eesmärk: tõsta teadlikkust ja väärtustada rahvatantsu ja muusika kultuurilist tähtsust. Edendada kogukonna ühtsust ja koostööd läbi ühiste tantsu- ja muusikategevuste.  

Lõiming: 

Muusikaõpetus: õpilased õpivad ja esitavad traditsioonilisi rahvalaule ja -muusikat. Arutletakse muusika ajaloo ja selle mõju üle kultuurile. 

Kunst: luuakse kunstiprojekte, mis kujutavad rahvatantsu ja muusika erinevaid aspekte. 

Ajalugu: uurida rahvatantsu ja muusika ajalugu ning nende rolli Eesti kultuuris. 

Arutlev kool: milliseid oskusi ja teadmisi õpilased omandavad rahvatantsu ja muusika kaudu? 

9.-15. juuni  

R 13 16.00 9. klassi lõpuaktus

KOOLIVAHEAEG

Täiendav õppetöö

KOOLIVAHEAEG

 

Avaldatud 01.10.2021. Viimati muudetud 24.04.2025.